Základy efektivního používání instagramu

Biografie neboli “bio”

To je vaše vizitka, která představí vás i vaši práci nebo firmu. Nenechávejte uživatele zbytečně tápat a představte se. Do “bia” se vejde maximálně 150 znaků, proto buďte struční a výstižní. Instagram je pojat jako obrázková galerie, takže přidejte pár “emoji” a nestyďte se být i neformální. Váš profil bude barevnější, přitažlivější a zapamatovatelnější.
instagram v mobilním telefonu.jpg

tip:
Určitě je dobré vyplnit alespoň e-mailovou adresu, aby vás sledující mohli okamžitě kontaktovat a nezapomeňte přiložit i odkaz na webovou stránku, kterou spravujete nebo propagujete.

#Hastag

Slovo, z kterého se s pomocí mřížky stává slovo klíčové. Díky němu je vyhledávání fotek snadnější a profily či jednotlivé fotografie sledovanější .
přihlášení na instagram.jpg

Příspěvky

Uživatelé bývají zvyklí na dokonalost a inspiraci. Pokud máte v plánu využívat tuto sociální síť jako nástroj k propagaci, musíte být originální a sdílet kvalitní obsah.
V nejlepším případě foťte s kvalitním fotoaparátem, sjednoťte styl vašeho feedu (což je hlavní stránka na vašem profilu se všemi fotkami, které by měly vzájemně ladit a to především barevně) a určete, co chcete předávat dál. Pokud máte rádi přírodu a chcete svým sledujícím předávat tipy ohledně výletů a cestování, přidávejte hlavně přírodu a zajímavá místa. Pokud máte rádi jídlo, foťte jídlo a přidávejte recepty. Věnujte se zkrátka tomu, co milujete nejvíc a co vám jde.

Spolupráce

Existuje velké množství kvalitních instagramerů, kteří mají tisíce sledujících a ti jsou pro vás vhodnými reklamními parťáky. Jsou to převážně blogerky, blogeři nebo celebrity, kterým se obecně říká “influenceři”. Pokud potřebujete zpropagovat značku, kterou nabízíte nebo konkrétní produkt, rádi s vámi budou spolupracovat za finanční odměnu nebo třeba za banner. Některé značky spolupracují s influencery za pomocí vzájemné propagace, ale všechno záleží na konkrétní dohodě. Rozhodně je dobré tuhle variantu zkusit. Bývá nejúčinější a nejvýhodnější pro obě strany.

Aktivita

Buďte aktivní. Stanovte si, kolik příspěvků týdně přidáte a zkuste se držet předem určených dnů. Vaši sledující budou vědět, že se například v pondělí, ve středu a v pátek můžou těšit na novou fotku ve vašem profilu.

Komentujte a odpovídejte. Sledujte zajímavé lidi a reagujte na jejich příspěvky. Zapojujte se do soutěží a označujte. Odpovídejte na komentáře pod vlastními fotkami a odepisujte na příchozí zprávy. Komunikace je důležitá a my chceme, aby si vás lidé všimli!

Tohle byly nejzákladnější rady pro efektivní využívání instagramu. Samozřejmě všechno chce svůj čas a v první řadě originální nápady! Proto nevěšte hlavu, pokud váš účet nezíská hned v prvních týdnech stovky sledujících. Jen dělejte, co milujete a nevzdávejte se!

Základy efektivního používání instagramu
5 (100%)2

Categories: Www