Služby jako jedinečný prostředek k vybudování značky

Značka je pro nás důležitá, protože se jí odlišujeme. Pokud jsme schopni se odlišit, znamená to pro nás výhodu na trhu, kde se firmy přetahují o své zákazníky. Zákazníci jsou pro nás životně důležité, a proto musíme být schopni dobře se umístit v jejich vnitřním hodnocení proto, aby si k nám šli něco koupit třeba na zkoušku a pak se spokojeně vraceli zpět.
Značka pak bude díky dobré pověsti šířit a lákat další a další zákazníky.
Lišit se můžeme hodnotou výrobku, hodnotou služeb, hodnotou personálu a hodnotou image.
zeptejte se

Hodnota služeb

Služby jsou doplňkem k samotnému výrobku, které zákazníci získávají zdarma, nebo za příplatek. Jejich škála je téměř nevyčerpatelná a závisí jen na vaší představivosti a představivosti zákazníka, co za služby si vymyslíte a nabídnete.
–          Jedinečný sortiment: služeb: zamýšlíme se na množstvím a rozsahem služeb které jsou časově různě rozmístěny
§  Před nákupem
§  Během nákupu
§  Po nákupu (instalace, opravy, reklamace…)
o   Rozsah by jsme měli mít připravené pro běžné potřeby, speciální potřeby a i latentní potřeby našich vzácných zákazníků.
–          Mimořádná úroveň kvality: zákazník je tvor nestálý a neustále zvažuje hodnotu vašich služeb ve srovnání s konkurencí, proto je dobré si z spokojenost průběžně zjišťovat
o   Rychlost, s jakou jsou služby dodávány
o   Spolehlivost, kterou se tyto dodatkové služby vyznačují
o   Disponibilita
o   Další části kvality, které jsou očekávatelné i neočekávané, jelikož bychom měli poskytnout i něco navíc (avšak pozor na nevyžádané dary!)
spojené ruce
To, co dáte se vám vrátí má v sobě hlubokou moudrost, a proto si nic nedělejte z takzvaných „nevděčných zákazníků“. Každý z nás má právo si stěžovat, stejně jako reklamovat cokoli z jakéhokoli důvodu. Proto i kdybyste byli sebeúžasnější, vždy se najde někdo, komu to nebude vyhovovat.
Najděte si takovou míru služeb, která vás odlišuje a která je trvale udržitelná s rozumnou spokojeností zákazníků a těch, kteří od vás odcházejí se můžete zeptat na jejich důvod, abyste se vyhnuli dalším ztrátám.

Categories: Business